OOOH SHIT VA LÄNGESEN!?

Herregud vad längesen det va jag bloggade, eller ens va inne på den? Kommer inte ens ihåg när jag va det sist?
Haha, kollade runt några bloggar så kände jag bara för att gör ett inlägg.. Tror jag ska skaffa en ny blogg fast på devote kanske? Alla jag känner som har blogg har på devote och dom säger att det är mycket bättra..? Kan ju testa och se? Inget kan ju hända lixom ;)
Jaja, men nu kände jag för att skriva ett inlägg då.. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kolla riktigt snygga bilder (kanske kommer upp några).. Sen idag fyller min älskling år! Josefin, 14 år idag då.. Älskar dig gumman och hoppas att du har haft en toppen dag även fast jag varit med dig hela dagen och hoppas den slutar bra! Älkar dig bästavän ♥
Men nu ska jag fortsätta kolla bilder.. Hörs sen då kanske? Kanske kommer ett till inlägg, puss!
Btw; åker till Spanien igen om 3 dagar.. På onsdag bär det av till Spanien! Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0